Thursday, October 29, 2009

aku...shahrey...dan aku lagi...huhuhuhu

Pada suatu hari...ada seorang ibu yang sedang sarat mengandung........
anak di dalam kandungan ibunya itu Terrrrrsangat la aktif....
habis perut ibunya itu di tendang dan d terajangnya...ish...ish...ish......setelah sekian lamanya...hari berganti hari, bulan bertemu bulan...(Ade ke erk mcm tu...hehehehe) tsunami pn bertukar tsunami...
At last.....pada tanggal....tanggal...tanggal seluar aku..opppssss...sowie...hehehehe
pada tanggal 8 march 1979 jam 5.20 pada ombak yang ke 151/2.6 altitute dia 32/9.75 maka lahir lah baby tomey tersebut....
Ya Allah....muka dia....putih mcm salju....kulitnya lembut mcm kapas.....mcm kt iklan ckp...."kerana dirimu begitu berharga"...ha tau kan iklan tu.....
yang peliknye...lahir2 je baby tu dah marah kt doctor tu...habis d maki hamunnye doctor tu..dia marah sebab dia lama sgt kt dlm peyot mak dia...sesak nafas dia dalam tu....
akibat dr incident tu....tiba2...blackout....semua kt dalam hospital tu senyap n gelap gelita...
lama gak blackout...and dah masuk minit ke 28 lampu pn terbukak dengan sendirinya...
alangkah terkejut dan terkujatnya semua kt dalam hospital tu coz baby tu bertukar jd hitam....padan muka dia..bru lahir da kutuk2 org....
menengok keadaan tu...maka baby tu pn melalak dengan girangnye....
lepas tu dah bertaun2 lama nya budak tu pn membesar......maka bertammmbahhh2 la ke gangster an budak tu...melompat sini...terlompat sana...mereben cini...mereben sana..dia pukoi org sana...dia pukoi org cini....ishhhh...damn...burok bebenor perangainye.....
skrg ni dah besau ni dia de best friend tau....nama dia start dari huruf 'S'.......terpulang la pada korang nk teka ape....Superman ke.....Sudu ke....Sambal ke...Sunagi ke....yang penting aku nk chow dulu...t aku sambung blik k...tp aku confuse ar...nk sambung ke nk balik...hehehehe. :?
pape pun tggu pada edisi yang seterusnya.....see u later aligator......to be continue.....

No comments:

Post a Comment