Thursday, February 11, 2010

Friday.....

Thank God its Friday.........saturday boleh rehat until Sunday.....im happy today coz ntah...happy yg tak tau dr mana puncanya.....wakakakakaka.....mybe terkenang kejap pg td kot...msg2 sorang hamba Allah ni..tetiba kene sound plak....bukan sound bergaduh....teguran yg jarang2 sekali nk dapat....
semuanya bermula dengan SALAM...
aku pun setuju gak......byk yg selalu diperkatakan tentang salam ni....
kalau dlm hp...mcm2 jenis salam yg kuar.....contohnye...akom,a'skum,salam,asekom....slamlekom....n whatever people might say...
bg org mybe takpe la kan...janji dengar lebih kurang sama ok la...tp aku tak sokong sgt...
ikutkan kalau guna short form "SALAM" pun aku tak setuju....penuh lg bagus...Assalamualaikum wbt....kan bagus....mmg la byk yg nak di taip...tp ntah....aku taip pepanjang pun tak de hal la bg aku...huhuhuhuhu...
Neway...aku sokong sgt2 bab pg td...coz dia ckp bab agama ni tak leh nk shortcut2...i second the motion....sebabnye...den dah terkono dah...bukan malu yea...tp nk gelak...sebab ada gak yg cukup prihatin bab2 salam ni walau sekadar SMS....
so....bg lah salam yg terbaik tuk sesiapa pun yg seagama...tak luak setakat 1 2 sen...kn pahala jugakkan.....
membebel plak...
so...got to go...nothing much to say...just a sweet n a epy friday....hahahahha
ASSALAMUALAIKUM WBT....

No comments:

Post a Comment