Wednesday, February 10, 2010

sugar owh sugar!!!!







im still on my medical leave.....bosan gak duk umah ni....jenis aku plak bukan yg suka berjalan2 kalau tak de benda yg nak di cari....tp apa yg bestnye masa cuti tangan sakit ni sempat gak aku mengajar student ku tuk membuat pull sugar......7 tahun dah aku tak berkecimpung dalam arena membuat sugar ni...skill2 lama pun dah berkarat....terima kasih khas buat semua stdnt yg membakar semangat aku tuk bermain dengan doh gula yg panas ni.....walaupun agak lama tak mengguli doh tp ku gagahkan jugak dengan tangan ku yg bengkak...suka sgt...3 hari dorang berkampung dalam kedai....tido merata....mkn apa yg ada...aku cukup bangga coz 3 hari...dorang boleh buat n hasilkan sugar yg cantik for beginner...resultnye...satu team dapat pingat gangsa n satu team menang sijil diploma...bukan senang nk dapat n bukan senang nk menang, dengan masa 3 hari belajar....anyway...aku bersyukur...sebab dapat tlg stdnt2 aku...this is my job.....lecturer....dan aku akan curahkan bakti ku tuk anak bangsa ku....semoga dorang sentiasa suksess...lg bagus dr aku pun aku tak kisah....yg penting....aku akan sentiasa menyokong n menolong sesiapa yang ingin belajar dan terus belajar......


1 comment:

  1. nanti kita lenjan lagi chef.... hehehe..trima kasih banyak2 atas tunjuk ajar chef...

    ReplyDelete