Saturday, February 13, 2010

GOLD MEDAL.....

This medal is my dream...gold medal....dr dulu aku mmg berhajat utk mendapatkan pingat ni...pingat tertinggi dalam dunia pertandingan masakan....4 Silver Medals...5 Bronze Medals n 6 Diplomas itulah setakat ni yg mampu ku raih....pencapaian aku sendiri...sepanjang mengendalikan pelajar2 aku...kepuasan yg aku perolehi.... 1 Gold Medals.....10 Silver Medals...14 Bronze dan 12 Diploma....best...super best....cuma tok guru ni je yg belom mampu mendapat apa yg dihajati nya.....peluang...peluang tuk diri sendiri tu belom ada lg....masa utk berlatih agak terhad....semangat aku tak pernah luntur...aku akan terus berjuang dan terus berjuang tuk mencapai matlamat ku dalam dunia masakan yg serba baru dan mencabar....
mampukah aku.......Ya...Aku Mampu.....Aku Boleh....Aku Yakin Boleh.....
Culinaire 2011...medan utk mencabar....medan utk kembali menyengat...medan utk bertempur....bertempur utk kejayaan diri....bertempur utk mengetahui sejauh mana kemampuan...dan melihat kembali segala kekurangan....
Ya Allah...berikan lah aku kekuatan...tajamkan lah pemikiran ku.....permudahkan lah segala usaha ku................
Culinaire 2011....im waiting for this moment...im waiting for u to come....aku akan gegarkan arena.....aku akan berikan yg terbaik dalam sejarah hidup ku...........
Amin....Ya rabbal Alamin.....

No comments:

Post a Comment